Giresun’u dijital mecralarda tanıtacak proje uygulanmaya başladı
Giresun Ticaret ve Sanayi Odası tarafından Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı desteğiyle hazırlanan projede kurumsal kimlik çalışması, logo ve tasarımlar, Türkçe ve İngilizce uzun ve kısa tanıtım filmleri, mobil uygulama, Google haritalar 360 yer alıyor. Türkiye ve sosyal medya hesapları.
Proje kapsamında oluşturulan “visitgiresun” web sitesi ve mobil uygulamasından şehrin tarihi ve kültürel yapıları, turistik mekanları, yöresel yemekler gibi çeşitli bilgilere ulaşmak mümkün.
Giresun Valisi Mehmet Fatih Serndengeçti, GTSO binasındaki tanıtım toplantısında, Karadeniz’in güzel kenti Giresun’un dijital medyada tanıtılmasının önemine değindi.
Serdengeçti, dijital platformla birlikte Türkiye’de ve dünyada insanların Giresun’a olan ilgisinin artacağını, bunun da şehrin turizmine katkı sağlayacağının altını çizdi.
Serdengeçti, turizmin müreffeh bir dünyanın en önemli araçlarından biri olduğunu vurgulayarak, şöyle konuştu:
“Turizm hizmet sektörümüzü de büyük ölçüde zenginleştirecektir. Aynı şekilde bakarsak iyi turizm uygulamaları da yaşanabilir Giresun’umuzda çok ciddi istihdam sağlayacaktır. Turizmi diğer sektörlerle birlikte düşünmemiz lazım, tarımı geliştirecektir, Hayvancılık, tarımın farklı alanlarına cazibe kazandıracak, bir kez daha “Bu şekilde sanayiyi de geliştirecek, refah ve dönüşümü getirecek.”
GTSO Başkanı Hasan Çakırmelikoğlu, projenin turizme ve marka gelişimine katkı sağlayacağını söyledi.
Amaçlarının Giresun’da gelir ve istihdama katkı sağlayan turizm sektörünün potansiyelini öne çıkarmak olduğunu belirten Çakırmelikoğlu, şöyle konuştu: “Amacımız yerli ve yabancı turist sayısını artırarak yeni yatırımcıların şehrimize gelmesini kolaylaştırmak. “